Powrót do strony głównej

Uczniowie ze szkoły w Dylewie na wycieczce w Tatrach

---------------------------

W dniach 6-11 czerwca, uczniowie klas 4-8 Zespołu Placówek Oświatowych w Dylewie, wraz z opiekunami: Edytą Prusińską, Joanną Mrozek, Małgorzatą Faderewską oraz Pawłem Gadomskim uczestniczyli w wyjeździe profilaktyczno-rekreacyjnym w Tatry.

Podczas wycieczki zwiedzaliśmy: Kraków, gdzie podczas spaceru widzieliśmy Wawel oraz Rynek Starego Miasta z Sukiennicami i Kościołem Mariackim, weszliśmy szlakiem nad Morskie Oko i Czarny Staw pod Rysami, wędrowaliśmy szlakiem z Kuźnic do Murowańca, wjechaliśmy koleją linową na Kasprowy Wierch oraz Gubałówkę.

W wolnym czasie: odpoczywaliśmy aktywnie w aquaparku 'Termy Bukovina', spacerowaliśmy na Krupówkach, oglądaliśmy Wielką Krokiew, jeździliśmy bryczkami konnymi, piekliśmy kiełbaski na ognisku zorganizowanym przez gospodarzy w pensjonacie Bukowy Gaj oraz kupowaliśmy regionalne pamiątki i przysmaki z oscypkiem na czele.

Podczas drogi powrotnej zjechaliśmy pod ziemię w najstarszej kopalni soli w Bochni, gdzie między innymi: jeździliśmy podziemną kolejką, poznaliśmy historię kopalni, płynęliśmy podziemną przeprawą wodną a następnie zjedliśmy pyszny obiad w restauracji Camera'lna na starówce, by zmęczeni, acz szczęśliwi powrócić na Kurpie.

Serdecznie dziękujemy za okazaną pomoc i wsparcie sponsorom prywatnym oraz Wójtowi Gminy Kadzidło Dariuszowi Łukaszewskiemu.

---------------------------

Zdjęcia

--------------------------------------------------

::: Kliknij tu, aby przejść do strony głównej